Kalas!

Har ju haft kalas för mej nu :) Käkade verkligen skitgod mat! Mina föräldrar är verkligen duktiga på att laga mat :O Men det är farligt att säga att pappa borde bli kock, för då hittar man larver i maten! xD Hahahahahaha eller hur jessica ? ;)

Tänkte att jag slänger in en bild på pressenterna jag fått an andra än min familj :)

*Kukkortlek? xD
*handbojor
*liten gryta
*Stor gryta
*stekpanna
*liten kökskniv
*Stor kökskniv
*ljuslyckta
*2 blommor
*Pengar, 1550 kr



Ah men bara för att jag sprungir runt i huset o tagit kort nu så krånglar såklart kortet xD Knyckte en bild från Emilias blogg iaf (http://eemiliiaa.blogg.se). där ser ni handbojorna och kukkortleken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0