Lördag

Hallojsan alla glada :D Hur mår ni todaay :D ? haha ne ja skoja :)

Idag gick jag upp vid halv 9 ca.. tog en dusch och åkte till stallet halv 10. Klockan 11 hade vi luciaträning i källbyhallar :) Gick väl bra. Allt börjar bli klart nu :) Sen har jag fixar sisus hade med :)

Sen så måste jag berätta att min Ponny är duktigast i världen <3
Han har blivit få himla fin nu! Asså då menar jag inte till utseendet ;) Han jobbar skitbra och man behöver bara ta honom lite i munnen så går han i form! :D Så duktig är han ! <3 Så nu bygger han allt muskler så det knakar :) Har ju påbörjat galoppen med, och jag tror det går framåt :) Så himla roligt att han lyssnar så fint.. :) Kanske blir Dressyrtävling till våren ? :O



Tänk när du blir såhär fin igen bby <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0