Nu ger jag upp!

Ah, nu är jag redigt trött på alla läxor.. Har stressat egenom Teckenspråket och Samhäller och ULSen idag.. känns inte som jag kommit nån stans alls fast astt jag jobbar oabbrutet i 4 timmar. BAJS på skolan just nu!!!!
Emelie vet verkligen hur jag känner iaf ;) Haha efter vårt coola samtal! Vi är mesiga vi... Haha (a)

Så nu ska jag ta en paus och sova... sen är min mamma skitsöt och kör mej till skolan imorn så att jag kan få vila ut lite bättre :) Vill verkligen inte bli som sist... vakna mitt i natten av app pulsen skenar...

FÖRLÅT för att serien inte uppdaterats på 10 000 år! Men som vi vet så existerar det ingen tid för det just nu... För tillfället äre bara Skolan, stallet, läxor som kretsar i en cirkel. Längtar SÅÅÅÅ mycket efter jullovet nu! <3


Kommentarer
Postat av: Emmi

Ja lite mesiga faktiskt, men alltså, tillslut kommer man till den gränsen när man verkligen inte fattar va fan man ska göra för att hinna med allt. Då bubblar det. Sjukt jobbigt :)

2009-12-01 @ 23:28:51
URL: http://egustavson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet att det är tuft för er nu, men kämpa på snart är ni lediga och då kan ni göra allt det ni drömmer om.

2009-12-03 @ 17:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0