Fest?

På fredan blir det kanske feeest ;) Klassen ska hyra lokal och bjuda massa folk. Att se hur det blir med det hela återstår att se... ingen som vill va ansvarig för o boka lokal och sånt. Emelie och Emilia är heeelst övertygade om att det blir av... men jag är tveksam ;)

Jag vet iaf vad jag ska ha på mej! det är ett plus ;) Men aja. vi får väl se hur det blir med det hela xD jag är skeptisk iaf :P Ingen kommer få tummen ur röven o boka lokalen!

Det står mellan Tropp Nicklas och Josefine ;) haha!
(jag som inte ens visste att Nicklas var 91:a! :O skäms på mej och min kassa koll (a) )


Kommentarer
Postat av: carro :D

tropp ska sätta sitt namn :D

2009-11-16 @ 23:53:49
URL: http://caarolineepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0