Dagens vän!

Dagens vän är Emma Viktorsson.

Emma är den enda gamla kompisen jag har kvar och det är hon som känt mig allra längst. Emma och jag gick i samma klass på på mellanstadiet och det var där vi lärde känns varandra. Emma känner mig utan och innan och jag tror inte att det finns någon som känner till mitt tidigare liv bättre än vad hon gör. Emma har alltid funnits där för mej och jag har alltid funnits där för henne. Det är så det ska va och så kommer det att förbli.

Några av de minnen jag delar med emma är exempelvis när vi ban ihop våra cyklar med ett hopprep och cyklade runt. Alla hör ju hur det slutade? xD vi åkte in i varandra och slog halvt ijäl oss. Ett annat minne är när vi var ute o cyklade i regn och hagel. Helt plötsligt skriker emma SVÄÄÄÄÄÄÄNG!!!! och jag tvärnitar och hela jävla cykeln åker omkull. Jag hade så ont i ryggen att jag höll på o dö, men fan vad vi garvade!

ett annat minne är när Jga red Beauty och hon red Callando. Hon och Callando hon i full galopp mot ett hinder, emma ställdee sig upp och ponnyn tvärnitade! Emma flyger fram på halsen och i samma sekund hoppar hästen över hinder från stillatdående. Emma flyger som ASET över hästen och på något jävla vänster sitter hon kvar på halsen???! när dom är så andra didan hinder drar callano ner huvudet och emma åker kana ner på hästens hals och stället sig framför honom på fötter. Asså jag skrattade nog som aldrig förr! Jag minns så jävla väl hur det gick till. Så jävla sjuk asså! Emma du ska alltid lyckas med det värsta!! xD





<3

Kommentarer
Postat av: Emma Viktorsson

hahahaha, du är ju för underbar vännen <3

då, nu och föralltid kommer det att vara vi två !

även fast vi tappat lite det sista ska vi ta igen det igen. jag har inte mycket tid men jag ska börja ta vara på den bättre <3 :)

jag älskar dig massor <3



och förövrigt var du tvungen att ta den nyaste bilden du hade xDDD ?

ILY !

2009-10-28 @ 13:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0