Förlåt

Jag fick riktigt dåligt samvete nu. jag måste varit riktigt elak igår. Min mamma är världens bästa mamma. Hon ställer upp till 120 % för både mig och min bror! Det sista hon är är egoistisk. Hon stället upp på alla hela tiden och tänker minst på sig själv... Innerst inne vet jag det och ändå beter jag mig som ett svin. Men jag måste säga att jag tror faktiskt att de flesta barn ohc ungdomar gör det idag. Alla är så jävla respektlösa så det finns inte! Det jag vill säga är iaf att min mamma inte alls är nån jävla hästmördare. Jag var bara så irriterad och ledsen för jag hade kunnat rädda livet på en häst men nu går inte det. hade jag fått två månader på mig så hade jag kunnat rädda livet på ponnyn. Det handlar itne om mig, det handlar om den här hästen som jag vill rädda livet på. Men men, man kan väl itne göra allt här i världen. Man kan inte ställa upp för allt och alla. Ibland måste man fan va ego för att orka leva själv. Det är dom som ringer till en människa och ber denne ta livet av deras häst som är en jävla hästmördare. hade dom bara ansträngt sig så hade det inte behövt sluta såhär. Min mamma är iaf bra som hon är. Nej, hon är bäst som hon är. Så mycket pengar och tid hon lagt ner för att rödda min ponny den här sommaren. hon hade lika gärna kunnat avliva honom när vi ändå var inne på kliniken, men det gjorde hon itne när hon såg hur mycket jag låg o böla. Det finns ingen mamma i världen som bryr sig mer om sina barn än vad min mamma gör. Jag äe stolt över att vara hennes dotter. Och jag älskar henne, även om jag är jävligt dålig på att säga det.

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack min älskade lilla flicka, du är mitt allt:) (kanske är det därför dina ord sårade så)jag förstår att det är jobbigt för dig ibland och kanske är jag inte alltid så bra på att lyssna. Ps du är alltid välkommen att komma till mitt jobb även om jag har fullt upp, det är alltid bra med en extra hand:)Jag älskar dig!

2009-10-27 @ 18:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0