klagemål

Hmmmm... Jag har fått klagemål att jag bloggat för dåligt idag. tycker alla det?
Kanske beror på att jag inte haft något vettigt att blogga om kanske.
Min dag har sett ut så här;
*Stallet
*Hem o fixa mej
*Sova en och en helv timma
*Till bussen halv 8
*ULS/lektion
*Lunch i skolan
*Släpa min äckligt tunga väska till bussen och åka hem
*Datan o blogga
*Stallet
*Hem, datan, äta
*Duscha
*älsk kom
*kolla tv, blogga igen

Detalgerad o bra (: gick upp kvart över 5 imorste för er som undrar! Detni ;) Imorn slipper jag stallet nästan hela dagen för en gångs skull. Det är iiiiiinte ofta det händer! imorn har vi tema dag på skolan med... ska bli roligare än en vanlig dag iaf (:

Sen så vet jag inte hur jag ska göra med medryttare. Hade precis tänkt klart en jättebra plan. jag har pratat med en tjej som är jättemysig och verkar skitduktig. Hon skulle rida två dagar varannan vekca och en dag varannan, för du kunde ju carro fortsätta rida lite med. Tyckte det lät suuuuperbra me nu så kan troligtvis inte den här tjejen längre för hon skulle börja rida sin nuvarande medryttarhäst ännu en dag i veckan, och det blir ju lite mycket för henne att rida 5 dagar i veckan. Jag vet hur det är under vintern! 5 dar blir rätt segt i längden när det är så mörkt...

Iaf så får jag väl fortsätta kolla. Har ju den här Alicia med men hon bor ju så långt bort :/ Men vi får väl se.

Det jag söker är iaf en person som vill rida och träna två dagar i veckan, åka med på tälingar och träningar... och ja.. alltså väldigt mycket ridningen därtill. Sen så kommer jag ju inte kunna tävla så länge till eftersom jag fyller 18, och då skulle det ju vara jättekul om medryttaren ville fortsätta tävla och att jag hänger med. Så vet ni nån som är rid- och eller tävlingssugen, tipsa taaaack!

oj det blev långt. Nu ska jag lägga mej så jag inte somnar när älsk är här imorn.

puss på er ! :D <3


Kommentarer
Postat av: Emmi

Jaa, det är klart att alla tycker det :O Din blogg är bra :D

2009-10-22 @ 23:29:05
URL: http://egustavson.blogg.se/
Postat av: Johanna

hihi du är bra ;)

2009-10-22 @ 23:38:54
URL: http://joohaannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0