Plugg plugg

Asså jag förstår er om det är tråkigt att läsa min blogg nu för tiden, för det står bara en mass aom mina läxor xD

men nus ka jag försöka vara lite roligare! Vi sitter här i skolan o snackar om mass skitkul minnen. Vi sitter och asgarvar så sjukt mycket! xD Som tillexempel när emelie och emilia förströsde calles syrras ringklocka.

Sen så såg jag ett mycket sött par i skolan (: Elina och Andreas :D Grattis till er (: Visste inte att ni var tillsammans!
Nu ska jag plugga mer (: Ehm o snacka lite kul o kolla bilder (a) har ju med oss våra egna datorer till skolan idag så det finns mycket kul o göra. Var på IT förut o fixa internet på dom så nu äre vara o suuuurfah (:

Puss <3



IDag äre true bloood!! Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0