ALLA TRICKTRÄNARE

Allmänt
Hur gammal är du: 17, 18 i december
Hur gammal är din häst: 19 :/
Hur länge har du haft den: 2 år snart
Vad är din häst för ras: New Forest
Har du haft någon häst innan den: nej

Du & trickträning
Hur länge har du hållt på med trickträning: Sen 2006, dock ingen seriös träning förrän 2008, sen ett uppehåll
Har du tricktränat andra hästar innan du fick din egna: Yes
Har du tricktränat andra hästar nu: Nepp
Hur många i så fall: -
Vad kan du lära hästar för trick: Antagligen det jag lärt dem hittills. (Det som min häst kan, kolla ner)
Tricktränar du ibland flera hästar samtidigt: ne har jag aldrig provat.
Vad kan ni göra då:-

Din häst & trickträning
Hur många trick kan din häst: 9
Vad kan din häst för trick: puss, kram, "lyft" bad och fram, yoga, buga, bergsgeten, "lyft" uppsuttet och tralltricket
Vad har du för belöningsmetod till den: Till en början godis, sen bara massa beröm :)
Är din häst tricktränad från ryggen: lite
Vad kan den för trick då: Lyft
Vad är era trickträningsmål för i år: Bli stadigare i bugningen, bergsgeten och bättre på lyft uppsuttet. Utveckla lyft till spansk skritt. Vad kommer sen... Pass way och komplement kanske? Känner att jag börjar få brist på ideer xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0