Jag saknar dom allt...

Ibland kan jag itne annat än att sakna alla supersöta barn på min gamla praktikplats! Idag var den avdelningen nere på stora gården och jag hörde att en av tjejerna pekade på mig och sa: Den där fröken har vi faktiskt haft på vårt dagis en gång!, när hon gick utanför staketet.

haha så himal söt är hon! Och Alex glodde typ ut mej förra gången dom va nere och han såg mej... Men såfort jag kolla tillbaka sprang han o gömde sig! haha :D Det är synd att han blivit så blyg mot mig igen bara :/ ååh dom ögonen kommer ingen människa kunna säga emot.. Man totalt smälter sönde när han ser på en!

"Men hallå... Vet du inte det elle?!", haha Skuggans vanligaste kommentar ;) Dom började kalla honom för skuggan eftersom han gick efter mej vad jag än gjorde, plus att han verkligen gjorde allt jag bad om. Det kunde man iiiinte tro när jag först kom dit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0