Snowboard

Ja... Dagen ven iväg fort!
Här kommer lite bilder från när vi åkte!

Förövrigt funka nya Snowboarden asbra! Gled riktigt fint :) Såklart lite svårare med en längre nu, så det tog tvärstopp ett par gånger xD Valde rätt att ha hjälp på mej första gången med ny bräda iaf ;) Även om jag itne slog i huvudet nån gång! Och eftersom min bror han sin hjälm och carro hade min så fick jag låna Rasmus :) Tusen tack!

Dessutom måste jag säga att Carro var sjukt duktig! Hon lärde sig åka typ direkt! :O Mycket bra ;) haha :D









Tack för en trevlig dag :)

Kommentarer
Postat av: carro:D

det var riktigt kul! måste göras om fler gånger!:D

jag tar bilderna (a)

2010-02-19 @ 17:35:32
URL: http://caarolineepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0