Hiss och Diss!

Hissar :

* Helt klart att min ponny blivit så himla härlig! <3 Han är jättepigg och glad nu :) Så skönt o se att han mår bra och faktiskt tycker att livet är roligt <3

* Att vi snart skall åka till GBG HorseShow! :D Ska bli skitkul! Har ju alltid velat åka dit men vi har aldrig fått tummen ur o gör det :)
Vilka mer ska dit? :D

* Josefine och Emelies födelsedagsfest! :D Den kommer bli gryyyym! Med två underbara tjejer i centrum :')

* Update i bloggarna! Mina favoritbloggare har faktiskt blivit lite bättre på att uppdatera igen :) Det är kul. Hatar att sitta o vänta på inlägg :( Men man är ju faktiskt inte mer än människa :)

Dissar :

* Att det är så himla kallt :( Varför kan itne snön vara varm ? :D

* Att människor dör.. låter helt psykat men det är så himla hemskt. Inget o skoja om, men värsta traumatiska krisen för folk ju.

* Hööks schabrak! AAaaaaaaasakass kvalite! Suuuug på dom! köpte ettsjukt fin schabrak i våras som jag inte kunnat änvända förrän nu eftersom jag inte ridit. Men jag tvättade det EN gång och det blev inte alls lika fint efter :(


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag Hissar att jag slutade tidigt i dag och Dissar att jag alltid somnar när vi ska se på TV

2010-01-19 @ 14:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0