Tisdag!

Sho :)

Sitter här under täcket o myser. Mår skiiiit idag! :( Blä vill itne va sjuk.... Vaknade med värsta huvudvären och förkylningen. Kan ändå itne va med på idrotten så jag skiter i den lektionen.  Dock ska jag på engelskan och Teckenspråket.... Men det blir ju i eftermiddag.

Fanm vad softa gymnasiet är ändå... Såhär skulle man aldrig kunna göra på högstadiet. Ta sovmorgon på en halv dag... Men det är klart mycket bättre. Jag menar.... Jag kanske känner att jag iten klarar av de första lektionerna med att ajg klarar av de sista... då är det ju bättre att jag faktiskt kan va på ngra lektioner ist för att skippa en hel dag.

Nu ska jag äta lite mellanmål o ringa mamma iaf. Så får vi väl se om det blir skolan eller inte. Hoppas jag orkar gå iaf... Men samtidigt så är det ju inget vidare att gå runt som en tjock zombie.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0