17 Juli

Hej alla fina läsare ♥

Idag är det en regnig dag här i lilla Källby, men det har precis slutat ösa ner och solen kikar fram lite mellan målnen... Jag hoppaar att det håller sig så, för nu ska jag snart åka upp till stallet.

Jag ursäktar min otroligt dåliga uppdatering. Det är nästan pinsamt. Ibland funderar jag på o ta bort bloggen... men jag kan itne förmå mig att klicka på dendär lilla knappen. Då kommer ju ALLT att rederas... Och det är rätt bra att man har ett ställa där alla bilder och sånt finns, ifall datan skulle gå sönder som min nu har gjort.

Jag underar också när jag kommer att få hämta ut min kamera som jag lämnat in.... Känner att det är dags för en videoblogg snart. Jag har ju dock cam på denne datan.... men ljudet är så dåligt.
men vi får väl se om jag slänger in en videoblogg ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0