På fredan sticker vi

Ja, till min morfars hur på kusten. Dom ska vara bortresta så vi ska bo där. Jag vet inte riktigt om jag vill dock. Så vi får väl se om jag hänger med. Men jag borde det... det vore nog lite bra. Samtidigt så hatar jag o vara borta för det är sååååååå långtråkigt när man ändå inte har ngt o göra. Tro det eller ej men jag hatar o ligga på stranden hela dagarna. Visst 45 min men sen vill jag bara där ifrån.

* Jag tycker itne om att resa bort
* Jag tycker itne om att lämna min häst
* Jag tycker inte om att ligga på stranden

haha låter ju bra :) Hade varit så mkt roligare om dom lämnat hunden hemma, haha! Eller om min data åtminstone kunde funka så jag kan ta med den.... Men jag får v'l ta med den här rishögen ist. Som itne ens går att ha utan att sladden sitter i väggen. Bärbar va, hahaha ?

Men jag tycker det är liiiite kul att åka iväg med. Det är faktiskt mysigt på kusten! Men det är såååå längtråkigt och jag har gärna stannat där en natt, så hade det varit perfekt. Då behöver man itne vara borta från hästen sålänge heller. Förra året när jag var borta 5 dagar så han han ju bli jättesjuk :/ Men men. Nu är han frisk iaf!


Kommentarer
Postat av: Malle

Jag ska också till kusten då! :)

2010-07-05 @ 18:16:06
URL: http://brunettmallee.blogg.se/
Postat av: mormor

du behöver ju lite miljöombyte,passa på att ta chansen.

2010-07-05 @ 22:37:37
Postat av: mamma

gumman, vi behöver ju inte ligga på stranden, vi kan ta en klippa:) och så kan vi fiska krabbor, grilla och gå i små mysiga butiker. Vi kan sitta på en strandrestaurang och käka glass. Vi ska ju mysa! klart du ska med! det blir inte detsamma utan dig<3

2010-07-06 @ 07:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0