poolparty

Igår var jag på Poolparty hos Emilia. Det var riktigt kul, och jag till och med badade! :D haha det är inte likt mig. TYVÄRR har jag inga bilder, eftersom jag inte har någon kamera. Men när dom kommer upp på facebook så kanske jag kan låna ett par och visa här :)

Vi grillade iaf och hade jättemysigt! Det var längesen jag träffade mina kompisar... Men det blir ju så nu när alla andra är 18 och jag ahr ett halvår kvar... Dom träffas ju typ hela tiden men jag kan ju inte hänga med... Jälvigt tråkigt är det, men samtidigt lite bra för nu har jag ju börjat träffa mina gamla kompisar lite mer. Tex så har jag ju varit med Isack rätt mycket. :)




Kommentarer
Postat av: emilia

Ja, det var mysigt! :D Får göras om ;)

2010-07-18 @ 13:21:14
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0