Tatuering

Jäkligt sugen blir man på att skaffa tatuering ibland asså. Har funderat sjukt länge på vad jag vill skriva i nacken.... vill verkligen göra en tatuering där nån gång men vet itne vad jag vill skriva. Det skall iaf vara något betydelsefullt för mig, och jag vill verkligen bli nöjd med den. Jag skulle aldrig få för mej att göra några förhastade beslut vad gällande tatuering....

Sen har jag ltie andra ideer somjag tycker är riktigt fint och som jag skulle vilja göra, men som ligger snäppet efter den i nacken.

Som sagt vill jag skriva ngt i skrivstil i nacken. Sen skulle jag vilja ha en tatuering på foten, som många av er vet. Jag har kommit fram till att det skulle vara otroligt fint med en lilja, men det tråkiga är att jag itne vet vad den skall symbolisera... och jag vill ja ha tatueringar som symboliserar nåt, eftersom jag itne vill ångra mej. Om jag en dag ångrar mig när jag är gamla, så ska jag kunna tänka tillbaka på varför jag gjorde den, och vara stolt över det. Sen ska den också gå att gömma.
Sen skulle jag vilja ha ett hjärta bakom örat, men frågan är om det itne blir för mkt eftersom jag vill ha en text i nacken... Dock är ett litet hjärta bakom örat väldigt lätt att gömma, och väldigt lätt att plocka fram. Mycket fördelaktigt....
Och den sista jag vill göra, är ett J över handleden. Självklart som symboliserar mitt namn, mitt jag och min självständighet, om det nu heter så.

Alla tatueringar ska gå o gömma, och dom ska vara små. Det är det jag tycker är charmigt med dom... Att dom är små och ganska osynliga. det får absolut itne bli förmycket. Det är som mamma sa till mig om smink när jag var liten.. "andra människor skall bara ana att det finns där".

Det här är en annan tatuering som jag tycker är jäkligt cool. Den är enkel, vacker, lätt att dölja och ser ut att ha ett budskap med sig! helt i min stil :)


Kommentarer
Postat av: mamma

jo det är snyggt med en liten tatuering, men man kan lätt få "mersmak" och det är inte snyggt med helkroppstatueringar. Jag tycker dock som du, att en tatuering skall ha en betydelse. Leta i ditt hjärta så finner du kanske vad du vill skriva. Annars har jag ett förslag, MAMMA är nice tycker jag :) :) :)

2010-07-14 @ 07:30:41
Postat av: En läsare!!

Jag håller med din mamma att har man gjort en tatuering så vill man göra flera!! Jag längtar tills jag ska göra min andra!!

2010-07-17 @ 10:45:34
Postat av: SVAR:

Ja jag kan tänka mej det! Vad har du gjort för tatuering ? :D

2010-07-17 @ 14:25:07
Postat av: En läsare!!

Jag har en lilja på foten!!

Min nästa kommer bli en fågel på överarmen, jag har även tanke att skriva en text på ryggen. Men vi får se vad som händer

2010-07-18 @ 19:04:29
Postat av: SVAR:

Nej men gud vad kul, som som också skulle vilja ha en lilja på foten! det är så himla fint... men jag är så rädd att jag kasnke kommer ångra mig när jag blir ändre....

2010-07-18 @ 22:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0