Upp tidigt imorn då

Imorgon ska jag ta tillvara på dagen och göra en MASSA fix :) Ska lägga fokus på bloggen för nu ska jag allt få igång den. SNÄLLA ge massa skrivpits så jag vet vad ni vill läsa... Det blir SÅ mycket lättare och roligare då, om jag vet att ni tycker det är intressant. Egentligen tycker jag om min blogg... det är bara det att jag tappar inspiration när jag ser att det står still...

Jag tänkte iaf dra igång min lilla Vampie- serie igen. Det är många som sagt att de vill se en fortsättning på den. Imorn publicerar jag första delen en gång till.

Annars hade jag faktiskt tänkt fixa till mina rum imorgon, och visa er lite bilder. Jag har fått en hel soffgrupp faktiskt, och min garderob är asnajs! Men lite extrafix är kvar :) Sen ska jag fixa med massa tavlor hade jag tänkt. Innan jag har råd atty trycka upp den i 50*70 :)

Såhär såg mitt rum ut förut, innan jag flyttade upp.


Och här är bilder på mina rum jag har nu, under flytten.





Ja, rörigt säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Malle

Varför har du två rum?

2010-07-18 @ 00:46:42
URL: http://brunettmallee.blogg.se/
Postat av: Anonym

:)

2010-07-18 @ 10:03:08
Postat av: mamma

Jag tycker att du skall skriva om det som du tycker är kul, då blir det roligt att läsa, blev skitglad när jag såg att du kommer att fortsätta skriva din storry (vampyrstorryn) det är så kul att läsa inte bara för att själva storryn är spännande och bra, utan även för att du har ett så nice sätt att skriva på, ingen kan skriva som du (men det vet du ju redan att jag tycker). annars tycker att du borde skriva om din trickträning mer exakt vad du gör och varför. om steg för steg lixom om vad du plandrat att göra hur det blev och även kanske om varför du tror att det gick som det gick med tricket. kram kram

2010-07-18 @ 10:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0