Avundsjuk!

Fyfaaaaaan vad avundsjuk jag är just nu eller. Norah har hämtat hem sin nya frieser idag. Jag dör vad fin hon är eller. åh fyfan jag måste nog ändå påstå att min abslout största dröm är en egen Frieser. Jag svär, det finns inget vackrare på denna jord. Hur fan har folk råd att ha så jävla många hästar? Livet är fett med orättvist.

En dag ska iaf jag ha min alldeles egna Frieser ståendes hemma, i mitt egna stall. Vägen är lång... men lyckan blir desto större ju mer man får kämpa för det.

Lånad bild!



http://www.fallforsfrieser.se/images/Bente.jpg

Kommentarer
Postat av: mamma

jättefin:) Hon verkar trampa under sig bra eller vad tycker du?

2010-06-28 @ 20:44:38
Postat av: Johanna

Bra Johanna dina drömmar om hästen kommer nog att slå in för du kan ju slita för det du tror på.LYCKA TILL från mormor

2010-06-30 @ 08:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0