hjärtat



Även om man lägger ner hela sin själ på något man met man ändå kommer att misslyckas med.... Så är det värt det. Dom kan ta hela världen ifrån mej... Men tiden kommer alltid att finnas kvar.
Även om det bara var ett år... Så var det det bästa i mitt liv. Och det kändes som en evighet. För i din närrhet var allt så stilla.
Man kan ta hela världen ifrån mej. Men min kärlek till dej kommer alltid finnas kvar.
Mitt allt.
Min dröm.
Min värld.
Mitt liv.

Det försvann. Och det var inget jag kunde påverka. Trots att det var min högsta önskan.
Man tog ifrån mig min värld. Men kärleken kommer alltid finnas kvar.

Som Linn sa...

För världen är du bara någon....
Men för någn är du hela världen


Jag älskar dej hjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0