Meningslöst

har inget o säga som är värt att säga... så detta inlägg blig väl helt meningslöst.

Nu är det sommarlov, och det känns också meningslöst. Men snart ska jag ta tag i det. förresten funderar jag på o åka till gbg nån dag. Nån som vill hänga med ?

funderar också på att köpa nya benskydd... men då har jag väl inte råd att åka till gbg.

har precis kollar twiligt och new moon. Om 15 dagar har eclipse premiär.
jag älskar new moon, samtidigt som jag mår sjukt dåligt av den. det känns verkligen i mej när jag ser den filmen. Dock är boken tusen ggr bättre som vanligt :) 

 

Kommentarer
Postat av: Malle

Höhö, jag kan ju följa med xD

Fast jag hittar inte i gbg (aa)

2010-06-16 @ 00:35:08
URL: http://brunettmallee.blogg.se/
Postat av: mamma

jag och pappa brukar ju sposra med ett lisebergsbesök /sommar vill du helre gå i gbg stad för de pengarana då spelar det inte någon roll för oss.

2010-06-16 @ 06:33:30
Postat av: carro:D

jaag kan följa med till gbg:D bara ledig på helger sen mmen xD

2010-06-16 @ 12:54:32
URL: http://caarolineepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0