Onsdag!

kom precis hem från praktiken. Det va en påojke som hosta så han spydde vid maten idag :( Ursh vad äckligt :S Men synd om han.

Jättefint väder idag med så jag tänkte kolla med Alex om jag fick låna Gallant så vi kunde rida ut allihop.. Men det gick tydligen inte av ngn anledning...

Så ah, nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Tjejen med Rockarden har itne svarat heller... Hon verka lite konstig för hon vela med priset o skit :S Man säljer ju inte varan för högre än vad man skrivit i annonsen eller? lite skumt... Så jag vet inte hur det blir nu. Men jag hoppas det blir av, fast det verkar inte som hon vill det :S Man borde väl bbli glad om nån ringer på anonnsen om man försöker sälja henne? Ne gud asså...

Bilderna funkar inte än.... Förlåt mej :( får ta en som ligger i arkivet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0