Det tråkiga med nyår

Asså det finns en sak som jag tycker är så jävla onödigt med nyår. Det är det här jäkla supandet... Alla jävla fjortisar som bara super och super och tycker att dom är så jävla coola! Asså fyfan ajg spyr på det! Ska man dricka så ska man fan dricka måttligt! Klarar man inte av det så ska man fan itne dricka alls! Jag som alltid är nykter... Hur jävla roliga tror folk dom är när dom är så fulla att dom bara går o klänger över en ochj skämmer ut sig hela tiden eller? Asså ursh! Det är fan bara äckligt med en massa stupfulla folk :S Och man kan va lite "lagom" full eller vad man ska säga... Drick så mkt man vill tycker jag... så länge man klarar att ta hand om sig själv och fortfarande hålla reda på andra vänner och vad som är räät och fel.

Tänk bara hur jälva många misstag och olyckor det sker när alla folk är fulla hela tiden... SÅ jävla onödigt! Man kan väl för fan ha kul utan alkohol eller?

En sak som jag verkligen inte gillar... Det är när folk inte tar en fest seriöst bara för att man inte ska dricka. Asså folk som kanske inte ens klär upp sig bara för att man inte ska dricka? Folk som drar efter bara ngn timma bara för att det är en så tråkigt fest eftersom man inte dricker ? Fyfan säger jag bara... så sjukt dåligt stil! Ge det en chans lixom? man måste inte alltid springa runt och va full bara för att ha kul. Det är ju för fan tragiskt.

Kände att jag kom jävligt mkt på ett annat sidospr nu, men skit samma! Ni fattar vad det är jag vill ha fram iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0