inget liv.....

Alla ryttare gör detta och ladda upp en bild när du rider, annars kommer det bara gå utför med din ridning framöver.

När red du senast? - 4-5 timmarsen?
Vem red du? - Sisu
Red du för någon (isf vem)? - Nope
Tyckte han/hon att det gick bra? -
Har du haft gymkhana någon gång? - yes
Hur länge har du ridit? 14 år
Har du någon favoritponny (vilken/vilka)? - Sisu såklart! Och tabasco <3
Har du ridit en shire? - nope
Har du ridit en shettis? - yes
Har du badat med ponny/häst? ofc!
Vad är roligast: dressyr/hoppning? Dressyr tror jag, men det är jäkligt lika
Vilka är din favoritfärger/tecken? Svart med låga vita strumpor, smal eller bruten bläs/stjärn och snopp
Kan du rida en häst i form? Hahaha oh gud, Ja det kan jag.
Har du/haft någon sköt-, medryttarhäst? Haha ohja, flera stycken. 
Har du tävlat?  yes
Har du tagit Grönt kort? nepp, inte än :)
Vet du hur man lastar? Haha ja
Har du suttit i en hoppsadel? jaa
Har du suttit i en dressyrsadel? Det är väl klart!
Har du suttit i en westernsadel? Tror faktiskt inte det! :O Rider ju Engelskt förfan!
Har du ridit med westerntyglar? Nepp :)
Har du ridit en travare? ohja!
Vilken är din favoritras(er)? Welsh och Frieser





Går du på ridskola? haha nej
Rider du stor häst ofta? Jadå det gör jag :)
Har du ridit en häst som är över 170 i manken? ofc
Har du gråtit när du lämnat en ponny/häst? Ja.
Du har ridit en kompis ponny någon gång? Haha men ja xD
Rider för privattränare/brukar vara med på träningar? yes det gör jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0