Mysig dag faktiskt :)

Efter skolan idag mötte mej upp älskling och ha åkte med hem :) i Källbty mötte jag upp Carro med så gick vi hem. Visade henne sisus pass och pärm och allt... Typ hur mycket papper som hellst xD
Sen hade vi det sista luciamötet :) Det känndes helt okej och för första gången så var ALLA med! :D så jäkla bra av oss asså! :D

Efter det åkte vi till stallet :) Jag tömkörde Sisu :) Gick skirbra sålänge jag inte krävde ngt av honom, men såfort jag ville att han skulle jobba så streta han emot ;) Inte så konstigt eftersom jag suger på o tömköra! Gör det ju mest för att jag vill att han ska vänja sig vid tömmarna igen eftersom vi snart ska prova på o köra honom :) han har inte haft vagn bakom sig på minst 5 år!

Sen åkte jag o mamma dirr till stan o hämta bror, handlade och käka på donken :) mysig kväll!
Framförallt har dagen varit bra eftersom jag inte behövt plugga! :D Dock blir det destu mer imorn.... men det tar vi då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0