Nöjd faktiskt (:

Skolan var som vanligt. Fick tillbaks ett prov som jag hade MVG på, najs :) Sen skrev jag ett till prov i samhällen.. politikskit var det, men kändes bra :) Hoppas på MVG där med men det är möjligt att det blir ett VG.. vet faktiskt inte :)

Sitter o pluggar på Svenskaprovet med... men det känns rätt lugnt :) Ska bara lära mig vad alla gudar heter med och vilka de är så skiter jag nog i det sen :) inte så himla svårt. Tur att jag har lätt för att lära! :D

Lämnade in 4 inlämningar idag med... Och imorn ska jag lämna in en till.. två om jag hinner klart med den andra :)

Sååååå najs kännes det :D bara typ 8 inlämningar kvar nu ;) Haha! en och en halv vecka kvar tills allt måste vi inne! Stressstress stress.......

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0