Söndag!

Idag äre ju söndag och vi hade sista utsläppet men mamma kte ändå själv :) S¨jag vaknade vid 12 ! :O Det behövdes sovas ut känner jag!

Sen fixade jag mej så åkte vi till farmor och käka kalkon. Asgött vare, och så fick ni nån god sill med som jag typ älskade! :D Sen slängde dom det som blev kvar :( Dumt!

Vi åkte även till rörstrand som hade rea och så köpte vi massa saker :) Jag fick också min födelsedagspresent av mina 2 fastrar, för 800 spänn!!!!? Det blev 2 grytor, en stekpanna och 2 köksknivar :) Susprsnällt och bra! Fast det lär ju dröha ett antal år innan jag använder dem... lite tråkigt. Därför dety är så himla tråkigt att få masssa sånt där samlarsaker :/ Jag kommer ju lixom gå ett och ett halt år till på gymnasiet.... sen 1 års praktik, sen 2 år på högskolan... och sen flyttar jag hemifrån lixom :O Så ah... lite tråkigt som sagt :/ Men alltid bra att ha :)

Efter åkte vi till stallet och fixa och min ponny var mkt söt och ivrig (a) Imorn kommer v nog släppa ut han i stora hagen så då blir han glad :)

Min älskling <3




Kommentarer
Postat av: Karolina

Naaw, :)

Sv: Eller hur..? Vi hade liksom en som lovade oss att rida till min häst för att lära sig galoppera och sånt. Men sen när vi berättar att det är en travare så säger bara personen: jag har ingen erfarenhet.

Så sjukt dålig stil... Dessutom är ju travare väldigt välhanterade & sånt ;)

2009-12-27 @ 19:23:00
URL: http://kaaroliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0