Stallet med emma

Emma var med o dressyra idag :) Gick bra men sisu var seg och han ville inte jobba :/ Inte alls lika fin som igår! :( Tråkig :/ Tog lite bilder så här kommer nån iaf :) Min kamera är kass! :( 4 000 på skit! Det är inte kul :( Men men!











När emma blev för trött på min gris efter ett tag så fick jag hoppa upp (: Och som ni ser så satt inte formen så bra till och från! Han tycker det är så himal jobbigt att jobba nu n'r han itne har några muskler ;)



När vi kom hem så ryckte Emma hans man ned så att den skulle blir lite jämnare :)


Så här mycket av hans man åkte bort ;)


Sen invigde jag nya gödselstacken med ;) haha ne jag skoja :) Jorgen hade tagit bort den gamla så jag fick skapa en ny ;) I vanliga fall brukar det ligga skit fram tills dit jag står nu :O Kan ni tänka er eller xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0