Andra avenyn

Jag antar att de flesta som läser min blogg kollar på andra avenyn :)
Vilka är era favoriter? Det är nog många som vet vilka som är mina ;)

Kitty!




Det jag gillar med henne är att hon är så otrligt tuff, samtidigt som hon bryr sig om andra och är så himla mysig! Hon har en sån jävla kraft och power samtidigt som hon anpassar sig efter andra och har en god empati.

Roxanna!



Roxanna är stentuff. hon kör över allt och alla tills hon själv får sin egen vilja egenom. Hon tar vad hon vill ha, hon säger vad hon vill och hon står för vad hon gör. hon påminner mycket om Kitty på denna kanten, men roxanna har väldigt svårt för att visa sina mjuka sidor. men om några år kanske hon mognar.. Och hon älskar sin dotter över allt annat. Blir hon den nya Kitty?

Kim!




Kim är också en väldigt stark individ och det är nog därför jag gillar honom med. Han är Bisexuell vilet inte är något han skäms för. Sen boxas han och det är ju med ett plus, eftersom man får sjukt bra kondis och träning och för att man då kan försvara sig själv och andra :) Sen bryr han sig om andra och vill gärna hjälpa till. han har förlorat sin mamma men låter ändå livet löpa på. Sen så heter han ju faktiskt Dahlberg i efternamn ;)

Den som jag har blivit riktigt besviken på är Hamza! Han har blivit en riktig mes efter att han kom hem från Norge. Nu har han ju inte ett skit att sätta emot.. Ne, han borde stå på sig och säga ifrån att han är trött på att alltid hamna i skiten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0