Dagens vän!

UPDATE!
Olivias Mamma ville se detta inlägg, så här kommer det en gång till ;)

Vem skulle detta bli om inte Olivia Johansson...?
Den tjejen skulle jag kunna skriva en miljon inlägg om! Det finns ingen som är som henne, det säger jag er. Så otroligt mycket minnen tillsammans medden där galna tösen så det finns inte! Utan henne hade jag itne varit den jag är idag. Hon har påverkat mitt liv så fruktiansvärt mycket, och även om vi knappt umgås idag så är jag så himla glad att fått lära känna henne.

Hur träffade jag olivia?
Jo... Det var genom min underbara vän emma! Första gången jag såg olivia var då hon och emma var o kolla när jag tränade badminton i 7:an. Jag minns första gången jag och hon umgpckt ensamma. Det var på en badmintoncup och jag hade tappat bort min tia - i mina byxor!! Det är hon det första minnet jag ahr med olle.
"jag hitta tian! Jag hitta tian"!!
Herregud vad det finns minnen att berätta om... Tillexempel när hon var med min familj på färgelandafotbollscup och jag o hon skulle sova i tält. När vi låg där i mörkret och skulle sova hörde vi en gamal gubbe gå vissalnde förbi. Olivi blev skitförbannad som vanligt och sa:
Men håll käften för helvete!
Gubbern slutade inte.
Olivia: Men håll käften då!!
Gubben sluta inte
Olivia sätter sig upp och skriker: men vad fa vill du eller Kom hit då för fan!
jag sätter mig upp assnabbt och hyshar henne. Vad fan är det hon sägher? Tänk om den där jävla gubben seriöst skulle komma in i vårt tält?! Asså shit vad vi har garvat åt det!

Kommer du ihåg hur vi alltid satt i min källare med källarfönstret öppet och snackade med Isack, roddan och robin när mina föräldraqr låg o sov och vi inte fick gå ut? Minns du när killarna grävde upp "hästen" på lekplatsen? Minns du det här?


OMG säjer jag bara. Det finns hur mycket som hellst!

Jag måste bara säga att den här tjejen är något extra. Du är den sjukaste, mest korkade och flummigaste människa jag känner. Du är till och med "nästan" släckt med äcklet ? xD haha du är grym olle. Du är helt sjuk. Det finns ingen roligare människa än dig och trots att vi knappt känner varnadra så ger du mig alltid ett lugnande intryck. Minns du när jag tappat bort min mobil och dom ringde upp "älsklingen", vilken var du och du inte ens fattade att det var min mobil dom hade hittat? Hahah asså du är SÅ bra! Härligare människa än dej finns inte!

Vad ni än säger så kan man aldrig få en vän som olivia. Det vi hade då var olslagbart, men vad hände?
Du är speciell... och det kommer aldrig komma någon i mitt liv som påminner om dig. Du sticker ut tjejen, som fan. Vart tog allt flumm vägen? vad fan hände? jag saknar dej som fan. Jag vill ha tillbaka min Olle. Jag vill inte ha den nya olivia, jag vill ha olle. Jag vill att vi ska vara olle och jojjo, inte olivia och johanna. jag vill att vbi ska vara dom där helt misslyckade tjejerna som aldrig gjorde ett rätt. jag vill va dom där tjejerna som flummade sönder åt ingenting. jag vill ha tillbaka tryggheten hos dig. Jag vill återuppleva de fina stunderna och alla minnen.
Jag vte att du har haft det och har det tufft, men JAG vet att min olle klarar det. Min olle är korkad, det vet jag. Men hon är tuff som fan. Hon klarar allt och hon var min förebild. Du vågade sticka ut och du klarade ta emot skiten. jag vet att du klarar det igen hjärtat, och jag lovar att du har mitt stöd. Även om jag inte varit till någon vidare hjälp för dig, så kommer jag ALLTID att finnas här. Vad som än händer så har du och jag varit ett. Det har varit olle och jojjo mot allt och ALLA. INGENTING kan slå den sortens vänskap. Jag har kompisar med lika straka band, men inte av samma sort. Det du och jag hade var speciellt, coh det kan ingen ta ifrån oss.

Även om det inte blev olle och jojjo forever, så blev det jävligt bra. jag vet inte om det kan bli det igen, men du ska veta att jag älskar dej. Hur mesigt det än låter att säga det idag, till någon jag knappt känner längre så gör jag det. Jag saknar vår tid, coh jag önskar man kunde vara fjortis föralltid. Vi kasnke växte ifrån varandra... men kasnke kan vi hitta tillbaka igen? Det är väl bara att vänta och se, och göra något åt saken om vi verkligen vill.

Förlåt för att jag varit ett svin, men det har du med. Vi är svin tillsammans, precis som allt annat vi var och gjorde ihop. Olle och jojjo mot världen. inners inne kommer det alltid att vara så.



 /Olivia













Åååh! verkligen tre älsklingar i en smäll, och alla är borta :( </3





Oliivijah Johansson,
Jag älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0