En främling

Erkänn att ni någon gång också varit med om att göra bort er totalt... Att gå fram till en total främling och säga något personligt eftersom ni tror att det är en kompis eller en förälder? Sen när ni förstår att dettaa inte är alls den person ni tror så kommer ni med en dåligt bortförklaring och främlingen vara flinar.

Idag när jag var inne på pizzerian med min mamma så hände en liknande sak mig. Det var nämligen en kille som vände sig mot mig och sken som en sol, sen sa han "Hej johanna!". Såklart svarade jag.. men lite försiktigt... Vafan, känner jag den här människan tänkte jag. Haha, trolitvis gjorde jag itne det. När jag skulle gå så sa han "hejdå Johanna, ha en trevlig kväll". Haha och jag hälsa honom detsamma xD Sen när jag gick till bilen så vinka han till mig genom fönstret. Helt sjukt asså ! haha jag hade aldrig sett människan förr xD Men trolitvis var Det Louise som satt bredvid honom som sagt vad jag hette xD


Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha, det var såhär att han fråga vem du var och då sa vi att du hette johanna och han hälsa på alla som kom in där för att skämma ut oss :p

2009-11-08 @ 10:21:03
URL: http://alexandrieah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0