Engelska Nationella

För er som undrar hur det gick för mej...

=Bajs!

Jag måste slarvat eller ngt med att läsa instruktionerna... Det var skitlätt att fatta vad man skulle göra.. Men ändå gjorde jag fel!!! För första gången i mitt liv asså! Skiiitsur är jag nu -.- Uppgiften var jättelätt och jag skrev faktiskt en rätt bra "uppsats", men nu kommer jag säkert få IG för att jag skrev fel...

Jag trodde iaf att man skulle skriva ett brev till en gammal vän från de yngre skolåren... berätta om hur man har det och sina drömmar och framtidsplaner.. Det var väl korrekt.. men det som jag missade var att vi skulle skriva som om det var år 2019! Alltså om 10 år... Så jag skulle egentligen skrivit till en vän jag itne träffat sen nu typ.. åh vad sur jag blir -.- jag som avr så glad över att det gått så bra och lätt på skrivningen...

Varför måste jag va så jävla klantig??!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0