Falska vänner

En sista sak innan jag kryper ner i sängen.
Jag hatar falska vänner. Jag har många vänner... Men få riktigt bra. Utan att nämna namn så måste jag fan säga att det finns så jävla många falska. Ni är inte mina riktiga vänner... för en riktig vänn ställer upp. En riktig vän glömmer inte och en riktig vän bryr sig. Ni skulle bara veta hur mesigt falska ni verkar ibland.. Det finns fan väldigt få dom verkligen är bra vänner. Jag säger inte att jag heller är perfekt... men ibland förstår jag bara inte hur folk resonerar! Skulle jag upprepa kommentarerna så skulle ni skratta. Vissa människor är så hemska. ´

Hur kan man skada en människa så mycket utan att ångra sig ? Hur kan man komma med sådana fruktansvärda kommentarer och tankar.. Hur kan man resonera så? Hur fan kan man bete sig så jävligt utan att fatta hur mycket man skadar andra människor? Hur fan kan man leva med sig själv i vetskapen om att du hela tiden förstör för andra? Hur kan man spela så perfekt? Hur i hela världen kan man vara så patetisk och må bra av att göra andra illa? Hur fan kan man gå o ge människor falska förhoppningar och sedan bryta ner dem totalt?

Vissa människor tål jag bara inte. Vissa människor vet fan inte var ordet respekt innebär.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte alltid så lätt det där med vänskap! jag skall ju inte ytra mig eftersom jag inte vet vad som hänt, men jag vet av erfarenhet att sanningen inte alltid är enkel, det finns ofta två sidor av samma mynt. kram på dig älskling.

2009-11-10 @ 06:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0