förbannad!!!

asså nu är jag INTE på bra humör!!!!
varför har vuxna så JÄVLA svårt för att fatta att vi vill klara oss själva???!!!!!! Vi har löst att perfekt för att du INTE ska komma och förstöra men ändå tränger du dig in o bossar med dina egna jävla ideer och förstör Hela altet!!!! varför kan ingen ta vårt arbete SERÖST??!!!!
Tror du vi lägger ner all dene tid till planering för att ´ni sen ska kunna komma och ändra på allt vi bestämt??!!
Kärrning säger jag bara!!! Jag spyr på vuxna som bara tar oss för givet och inte tror vi klarar ngt!!!
och lyssna på det här du!!
NÄSTA ÅR ÄR JAG ARTON OCH MYNDIG SÅ DÅ KAN DU JU FÖRSÖKA KOMMA OCH BOSSA ÖVER MEJ SÅ JÄVLA MYCKET DU BARA VILL! DU HAR INGENTING MED MEJ O GÖRA FÖR FEM ÖRE SÅ SLUTA KOM O BOSSA ÖVER MEJ SOM OM JAG VORE DIN EGEN JÄVLA OUPPFOSTRADE SNORUNGE!!!
om du verkligen vill hjälpa till så kan du ju ha min mamma som förebild!!!! En mamma som respekterar vad ens barn gör och inte lägger sig i utan står baom ens ideer och tankar och hjälper en när man behöver det istället för att andra på allt som vi redan bestämt och inte alls behöver andras på!!!!



åååååh vad förbannad jag bliiiir! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0