hemma från skolan

Hejsan alla :) Kommer nog bli kass update idag så jag förvarnar er :(

Min dag har varit helt okej, hur har er dag varit? :)

Jag åkte till skolan med halv 10 bussen och gick tillskolan med martin och älskling :) Sen hade jag engelska och jag o Emilia gjorde Speaking engelska nationella.
Det gick helt okej tyckte jag. Fick med på svenska ord bara xD det var bland annat "ah precis" och väldigt många "öööööööööööööööööh", haha annars helt okej xD Det handlare om djur, men för er som inte gjort det än ska jag väl inte skvallra ;) Det var itne såvrt iaf :) på fredag blir det Writing! eller hur det stavas :O kommer kasnek gå mindre bra med tanke på min usla engelska stavförmåga xD

Sen vare lunch och sen bad.. Hade livräddning idag. Det gick bra det med :) fick rädda emelie och en docka ;) och jag hade lite svårt för det där med dockan eftersom jag är en av de få som inte kan kolla under vattnet ;/ jag kan INTE bada utan linser för då ser jag itne ett skit! det går bra i typ 5 - 10 min men efter det är mina ögon helt slut. Börjar få värsta huvudvärken och ser totlt ingenting! Men jag kan ju inte kolla under vattnet med linserna för då åker dom ju ut :/ Men min lärare hade överseende med det så hon tyckte jag var jätteduktig som fortarande var villig att försöka :)

Sen käka vi på donken. Blev chicken nuggets för mej :) Flötit o gött! Dock piss för min mage... men jag orkade inte bry mej. Jag lär väl få sona för det sen men ^^.
Sen stack emelie på lektion och jag o emilia till vero moda. Jag prova ett par snygga jeans som visade sig va cpfula när dom väl kom på. Fick vääärdens fetaste lår! haha xD Nån annan än jag som har problem med det där ? ;) Sitter dom snyggt över röven så får man ist asfeta lår... Men sitter dom bra både fram o bak så är dom antagligen för vida där nere. Tur att lilla jag lärt mig att sy in byxor så bra då  ;) xD

ska kolla riverside nu tänkte jag ;) ikväll äre ngt kl 21 som jag ska se på tv... men jag minns itne vad :O nån som vet? :D sen kommer ju älskling också :)

puss <3



Bästa Emma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0