Hiss och Diss

Hiss:
Jag kör faktiskt på Lovisas linje lite här ;) navelpiersing asså! Så sjuk snyggt så det finns inte! Nu ska jag plocka fram modet i mig och äntligen pierca naveln!

Jag är så sjukt konstig asså.. Jag kan sitta på eller stå framför en heeelt galen häst som bockan o sparker, stegrar och biter... utan att känna rädsla. Men sen när jag står inför saker med nålar... Då kan jag lipa som en liten snorunge! Haha xD Det är ju konstigt att man kan va rätt för en pytteliten nål... som inte kan skada en allt för mycket.. till och med hjälpa en (sprytor syfter jag nu på), men inte känner nån rädla för fem öre inför en gigaltisk, ilsken galning till häst!
Så nästa vecka ska jag ta hål i örat och vaccinera mej mot svininfluensan. Haha man måste ju ha en mjukstart ;)

Diss:
utväxt! Det finns inget fulare asså... En brunett som blonderar sig och sen inte håller koll på utväxten.. asså det är SJUKT! Hur man men ens gå runt så utan att skämmas? :S Det ser slampigt, ovärdat och ofräsht (stavning :S ?) ut! Så om man ska blondera sig.. Se till att göra det ordentligt hos en frisör så det inte blir sådär smörgult eller orangefärgat! Sen se till att du har råd att färga om det när det behövs.. Det kostar ju trots allt en hel del med färg typ vartredje vecka!

men sen måste jag tillägga.. Att lite utväxt gör ingenting. Det är ju naturligt.. håret växer och vår tid rinner iväg... det är itne alltid vi hinner eller har pengar till att färga om det direkt! Men om man har mycket utväxt som blir ett tecken på att det avr längesen du färgade... ja då tycker jaf faktiskt att man borde se till o fick utväxten. Det är inte snyggt att gå med mycket utväxt!

Kommentarer
Postat av: Frida Stigevik

sv: ohja, tkr så! :)

2009-11-20 @ 15:37:50
URL: http://treets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0