Kenza

Asså jag måste säga att Kenzas blogg har blivit så jäkla tråkig. Förr läste jag hennes blogg flera gånger om dagen.. Men nu är jag typ aldrig inne där längre. Hon har blivit så mesig och skriver inte om typ nåt annat än sig själv... Men det är väl så det blir när man är storbloggare!

Förr tyckte jag iaf hennes blogg avr bra eftersom hon inte var som alla andra storbloggare. Hon var på något sätt lite mer sig själv och behövde inte göra massa konstiga saker och komma med jävliga kommentarer för att få besökare. Dessutom har hon asgrym stil och attitpd, och hon är nöjd med sig själv något som ag tycker är skitviktigt.

Jag gillar starka tjejer. Tjejer som står för vad dom tycker och tänker och som vågar vara sig själva. Jag gillar också tjejer med attitid som vågar sätta sig upp mot andra. Men jag gillar inte uppblåsta bitches som bara ser ner på andra. Man ska vara en stark och tuff individ, och det tycker itne jag att man är om man måste trycka ner andra för att må bra själv.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0