KULKUL

haha, jag kom precis på en sak nu när jag skulle skriva min ascoola överskrift^^.
jag höll nämligen på att skriva kukkuk ist för kulkul... vilket hade varit lite pinsamt!
Det jag kom på var  iaf det här:

När jag var yngre och spelade badminton så spelade jag i Kinnekullebadmintonklubb. jag brukade väldigt ofta busa och bråka med min ena tränare, som kvar i kanske 35 årsåldern ? Han brukade småretas med mej och jag brukade göra allt för att reta upp honom.... Sen en dag när vi satt i samlingen och alla spelare satt i en ring (typ 30 stycken) och diskuterar tävlingar och cuper så kommerjga på en lysande ide. Jag ska fråga min "kloka" tränare om något som röra vår närmsta hemmacup som heter kinnekulleblixten. SJÄLVKLART säger jag fel.... och säger Kinneknulleblixten...... !!! jag gick väl i sexan eller nåt sånt och var extra kännslig vad gäller gruppryck och sån skit... Tror ni inte att min tränare höll på o reta sönder mig hela kvällen eller?! Jag skämdes så jag vet inte vad och alla garva som fan åt mig! Efter det retades jag nog itne lika mycket med min tränare längre....... Och jag tänkte verkligen efter innan jag babblade oartigt på när tränaren skulle prata!

xD

Nå, vad var det jag egentligen hade tänkt skriva om ? Ingen aning... Men ett inlägg blev det iaf!

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0