Läxor

Shit! Asså jag hade glömt fritiden imorn! Men nu har jag gjort klart den... Inte svårt alls (: Håkan hatar nog mej så jag måste ju göra gott intryck och inte komma försent med ngt.... Haha han kommer nog få en chock när jag får si mina inlämningar xD han tror väl att jag är en sån där slarvig sak som inte klarar nåt alls... Men NEHEPP! Så äre INTE! :) Ska skriva MVG på alla inlämnngar s ska han fan få se att jag är en bra elev ;) haha xD

Ne men ärligt. Det är faktiskt inte kul att känna att lärarna har en negativ bild av en. Inte för att jag känner det såhär.. ah ni fattar :P men ändå! haha asså jag hatar han så jag fattar att han hatar mej med :P men bara för att jag kommit försent på typ 3 av han lektioner böhver han fan inte dömma mig för att vara en slarvig skitunge som inte kan nåt alls :S Jag är fan diktig i skolan. klart att alla är lite slarviga och lata ibland men jag har han skrivit högsta betyg på allt man kan! Visste han det så skulle han nog inte säga "jaha kom du försent idag igen johanna" bara för att jag kom in 1-2 minuterefter dom andra. Gubbjävel kan han va asså. han ställde till och med in våran rast för att alla kom enligt han 10 minuter försenade efter benstrckaren när det egentligen var 3 minuter det handlade om. Han är sjuk asså. Petgubbe. Ingenting är tydligen bra i hans ögon! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0