Måndag!

halloj alla läsare! Hur mår ni idag ? :D Jag mår bra jag :)
Igår så blev det en ny topp i besöksantalet igen! Roligt att ni hittar hit :)

Idag har det ju bara varit skolan... Hängde med Carro Sofie och Josefine idag :) Jättekul! Ser verkligen fram emot snöns ankomst nu! Så jäkla taggad på o åka snowboard igen :D Eller vad säger du carro ? ;)

Ska sätta igång med mina läxor nu :) imorn äre Nationella vid 08.00, inte kul :/

Sen måste jag ju säga att våra stora katter har börjat acceptera Bebisarna :D hihi (a)


Kommentarer
Postat av: carro:D

ne skulle inte sitta fel med snö:o

då äre vi som åker i backen sen:DD när jag har lärt mig(a)

2009-11-30 @ 22:05:47
URL: http://caarolineepettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det Maja och Hugo på bilden?

2009-12-01 @ 18:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0