medryttare

Jisses vad folk det är som ringer/skriver på ponnyn min eller! Nu har det minsann satt igång.. Det är folk som har ringt, smsat och mailat hur mycket som hellst! Dock föredrar jag sms eller mail... så jäkla pinsamt när det ringer och man inte vet vad man ska säga... Som en tjej ringde när jag låg o sov på morgonen... Jag trodde ju för fan att det var min mamma som ringde ! xD Haha!

Mend et är ju väldigt kul att folk är intresserade av sötingen min :) Jag vet inte riktigt hur det känns att ringa på annonser angående medryttarhästar... Eftersom jag aldrig behövt göra det. Jag har haft massa medryttarhästar, men jag har alltid blivit tillfrågad! xD men jag vet hur det känns att gå o vänta på svar och att hoppas! Jag minns till och med att jag envisades med att stanna kvar i skolan fast att jga hade migrän bara för att jag visste att om jag åkte hem så skulle jag inte få åka till stallet dagen därpå :)
Det kallar jag intresse brudar...
och det är ett sådant intresse jag vill ha på mina medryttare! någon som vet vad det innebär att ha det enorma ansvaret... och sågon som skulle offra lika mycket för sin medryttarhäst som jag har fått göra för mina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0