Ordspråk

Jag kom faktiskt på en sak förut när jag kommenterade en sak som emelie skrivit i sin blogg... ( http://egustavson.blogg.se )

Jag och Jessica la förra året.. och detta, ner svinmkt tid och arbete på Lucian. Vi planerade alla mötan, kallade folk, spred ut information, anhandlade saker och asså i stort sett allt! Hur dålig stil är det inte då av deltagarna att inte duka upp på mötena eller ? Alltså att komma o säga "oj jag trodde mötet var imorn", det är ju skandal! Om ni själva skulle lägga ner arbetet so  jag o jessica gör så skulle väl ni vilja att folket dök upp på mötena eller ? Dålig stil som fan om man inte dyker upp utan att säga ngt iaf.

"Ger man sig in i leken så får man leken tåla".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0