Parketten!

Klockan närmar sig 03.00 och jag sitter här vid datan. Inte bra.
Parketten vad helt okej... trots allt! Jag var så jäkla sur ett tag asså.. Det var ett jävla äckel som va på mej och typ TVINGADE mej att dansa med honom ?!! han gjorde sönder mina strumpbyxor till och med :( Jävla äckel. Jag dansade alltså INTE med honom men han drog i mig och tryckte ner mej från stället jag satt och skit :S asknepig! 
Jag flippa typ totalt på honom till sist och gick där ifrån till min älskling tillsist (a).
Vilka vidriga människor det finns.... Säger man nej så är det väl fan nej eller? Asså jag skrek på honom att JAG VILL INTE, men han hade fan svårt att fatta. Haha vad arg jag blir xD

Ne nu ska jag inte babbla en massa om det här. Det var kul o träffa lite folk, träffa Micke som vi fick skjus av (tack! :D) och att komma hem till olivia igen för typ första gången på ett år! :D och få konstaterat att en (före detta?) kompis till mej faktiskt inte är arg på mig... Som jag nästan trodde :( :)

Ni får bilderna imorn om jag pallar. Sorry för helt sjukt kass uppdatering denna helgen... Imorn kommer jag inte heller hinna för vi åker till Götene med ponnyn min som ska va med på ponnyridningen :) Ska bli lite kul faktiskt :)

Vad har ni gjort ikväll allihopa? :) Någon jag träffade på parketten? Vill höra så nu får ni fan ta o berätta darlings :) - darlings? fan varför ska jag också börja använda det ordet nu xD

Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0