pojkvänner

Det är så jäkla tråkigt när alla skiter i allt och alla bara för att dom skaffar pojkvän.. alltså..
SÅ GÖR MAN INTE!
Om någon skiter i mig för att den skaffat pojkvän så ska den iaf ha klart för sig att jag inte kommer finnas där när den kommer tillbaka!
kärleven kommer och går... Men vänskap varar för evigt.. är det itne så man brukar säga?
Jo.. men vänspaken kan också ta slut på grund av kärleken. Offrar du allt för din pojkvän så tror iaf inte jag på att det finns mycket kvar när han lämnar dej. Så tänk innan du gör dina misstag alltså. Det är lätt att göra fel.. Och så jävla svårt att reparera skadade hjärtan.
Tro mig... Jag vet.


Kommentarer
Postat av: emelie

jag håller med dig sjukt mycket. Man får fan inte glömma sina vänner. Vad fick du inspirationen ifrån? Någon nyligen som gjort så?

2009-11-18 @ 15:21:24
URL: http://egustavson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0