Stackhouse

Bara för att jag är True Blood nörd så blir det en bild får serien. Jag tror att Sookie kommer att sluta som vampyr... Precis som Bella gör i Breaking down.
True blood och twiligt är så jävla lika, samtidigt som dom är helt olika. Jag vet faktiskt inte om jag tycker atyt edward eller sookie passa bäst som tankeläsare...
Även om true blood har blivit skitmesigt så tycker jag ändå att det är bättere än twilight. Bill är mycker mer intressantare än vad Edward är. Tillexempel så känner han allt som Sockie känner... och hittar henne lättare.. vet när honär i fara och allt. Mer perfekt lixom ;) Sen har han ju huggtänder med, vilket är ett plus ;) Edward kan ju inte gråta.. Men det kan Bill. Han gråter blod ;)
Ah det finns massa att diskutera.. för och nackdelar! Den största nackdelen i true blood är väl dock att marianne kom och förstörde allt... Det gick fan över styr där! Det ett annar minus är att alla ska ha sex hela jävla tiden ^^.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Nu ska jag ta tag i mitt liv och börja kolla på True blood ! ^^

2009-11-25 @ 17:26:02
Postat av: Roddan

Borde nog ta och sluta nörda så mkt true blood och Twilight! ;) <3

2009-11-25 @ 17:31:03
Postat av: Johanna

Josefine:

ja gör det! :D Så jäkla bra asså! :D



Älskling :

haha nej aldrig ;) <3

2009-11-25 @ 18:56:37
URL: http://joohaannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0