Tisdag!

Hejdär :) min dag ahr avrit helt okej! Hur har er varit? :) Jag hade som sagt teckenspåksprov idag.. vilket gick bara bra :) Varjen långt eller svårt.. man man får alltidtänka till lite extra närman väl sitter där! Sen har jag tillbringar tre timmar efter skolan till att kolla de sista avsnitten av sessong 2 true blood :) Så himla tråkigt att de förstårt serien så jävla mycket med att blanda in massa andra konstiga monster :S Jag kommer aldrig döpa någon till marianne haha det är en sak som är säker ! xD Ursh vilken monster hon är :P Imorn har jag samällsprov på orden. Måste få 36/40 rätt för ett mvg så jag får väl börja plugga :) Tur att jag har lätt för att lära och ett bra bildminne! ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

hallå, du har inte börjat med de nya bloggsättet än, det var måndag igår ju ;)

2009-11-24 @ 20:22:51
URL: http://egustavson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0