Tjenare Tjenare (:

Idag har jag faktiskt ridit två hästar! En i ljuset och en i mörkret... Haha^^

När jag äntligen var hemma från skolan så stack jag direkt till stallet. Mockade och fixade allt och sen dej jag älsklingsbby :) Han var rätt pigg idag faktiskt! Red upp till strövstig och hem igen, tog ca 1 timma.

Sen så red jag Malins häst Ramona (: Supermusig var hon! Jag känner verkligen itne den hästen och har nästan aldrig rört henne, men hon var skithärlig! Stod och rycktade tillsammans med felicia o gallant i typ 45 min tills jessica var klar... Då red vi iväg och det var verkligen kolsvart ute! men det gick skitbra! :) Ramona var piggelin och glad men kändes skitstabil! När sisu är sådär pigg så blir han stirrig, vilken hon inte var och det var jättebra eftersom det var första gången jag red henne (:

Så det var supekul faktisk, att kunna rida på lite för en gångs skull!
tack så mycket Malin! (:
Krya på dej nu! :/


Kommentarer
Postat av: Mallee

Roligt att det gick bra :)

Hon kan vara lite speciell ibland.

2009-11-05 @ 21:25:44
URL: http://rambosramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0