Tomteparad? ponnyridning?

Fick precis ett mail av ordförande i USEK på GRK. Hon undrade om jag kunde tänka mej att ställa upp med Sisu på deras ponnyridning på tomteparaden i år eftersom dom har blist på lugna och stabila hästar. Vistt kan jag tänka mej det sa jag :D Sålänga bby klara underlaget :/ Hoppas att ponnyridningen inte kommer att vara på asfalt... För isf kommer vi kanske vara där :D Skitkul skulle det va! Kul att det händer ngt (:
Dock känns det lite si sädär när Sisu ser ut som han gör :( jag vet ju att han mår bra nu... Men undra vad andra tycker lixom :/ man vill ju itne att dom ska tro ngt som inte stämmer!

Hoppas det blir bra iaf:) Och att vi kan medverka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0