Uppdatering!

Tjena folket (:

Förlåt förlåt förlåt för att jag faktiskt itne skrev ett enda inlägg igår!
Ärligt talat så fanns det ingen tid till det! Jag hade fan fullt upp hela dagen!

Jag ahr iaf varit i stallet nu :) lånade Ramona och red med Carro o Sisu. Ramona Var skiiitpigg! Skulle stressa hela tiden! Släppte på henne en gång och då blev hon helt galen av glädje xD Sisu fick också ett litet ryck när Ramona och jag stack iväg, så han tyckte också det var kul (:

Det blev tydligen ingen hos anton ikväll.. Eller så ville inte Roddan eller ngt. Vi får väl se vad som händer.. Roddan vill iaf att jag ska åka hem till han...

Jag har annars inget vettigt att säga (:

hade bäst sötingar!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0