Blogg- och bdbtips

Den första jag tipsar om är Linn olsson.
Hon har en ung D-ponny valack som hon på jag tror ett halvår hoppat upp till felfria LAn.
Jag älskar att bevaka den här tjejen eftersom hon för det första han världens sötaste ponny med en superkapacitet. För det andra så älskar jag hennes attityd. Hon är tuff samtidigt som hon inte dömmer andra människor. Dessutom vet hon vad hon går för och hon vet hur långt hon vill komma. Det ska bli spännande att se om hon när upp vill sina mål och drömmar, vilket jag abslout tror att hon gör (:

bdb: Plomonpaj
Blogg: Schalalaaolsson


Den andra tjejen är Sofia Genne.
Hon har två ponnyer, Martijn och Mahjong som verkligen har utstrålning och är superduktiga. hon är en grym ryttare med stentuff attityd. Dessutom verkar hon ha sjukt kul humor! Sen är hon verkligen en skitduktig fotograf med!

bdb: AbsolutGenne

Den tredje är Linn Ingvarsson. Hennes ponnyer är så sjukt fina så det finns inte! Dom är verkligen hur duktiga tävlingshästar som hellst och det verkar som dom placerar sig eller vinner varende tävling och klass dom startar! Jag fastanade helt klart för hennes bdb tack vare hennes hästarn otroliga utstrålning. Phillac är den svarta och Brave heart är den underbara isabellen. Den här människan är typ en av de bästa ponnyryttarna jag vet. Hon har så sjuk fina hästar och så sjukt mycket kunskap. Sen är även hon en jätteduktig fotograf.

bdb: Weppling

Nästa person är Isabella Nilsson. Hennes ponnys är också så himla fina och de kan VERKLIGEN hoppa! Bella är en skitduktig ryttare och jag hade aldrig klarat av att rida hennes häst becki som hon gör! Jag beundrar verkligen hur hon klarar att hålla becki så bra som hon gör och jag beundrar henne verkligen henne över att hon klarar stå emot all skit hon för över internet. hon är en skitduntig hoppryttare och jag älskar verkligen hennes hästar, speciellt becki. Dock gillar jag inte riktigt alltid hennes kaxia attityd, men alla har väl också en sån sida som man visar mer eller mindre. Jag tycker iaf att hon är en sjukt stark människa som orkar hålla sig på topp. Det synd verkligen att hon äslakr det hon gör! (Hennes hästar går medelsvår hoppning, vilket iaf jag själv tycker är sjuk kul o kolla på då jag aldrig hade klarat det själv!).

bdb: Bellan93
blogg: bellablondiiiiiee

Den sista jag tänker tispa om är en storhästryttare med namn Tove Fant. Hennes häst är sjukligt vacker och hennes bilder är skitfina! Reperis är en stor fux med vita täcken vilket också är mångas favorit. Han kan också verkligen hoppa! Det är en sak som är säkert... För tillfället så tävlar de ingenting eftersom Tove är sjuk och Reperis tidigare haft en skada och nu inte har tillräkligt med muskler, men när de kommer igång igen tror iaf jag att de kommer sopa banorna rejält! Hon är den enda storhästryttare som jag tycker är interessant att läsa om och bevaka. I vanliga fall föredrar jag ju ponnys (:

bdb: Tovefjant

Kommentarer
Postat av: Anonym

Toppen roligt att du har så fina förebilder som dom här ryttarna med deras fina hästar.

2009-10-31 @ 15:35:16
Postat av: Johanna

Dom är inte precis mian före bilder... Jag har bara gett tips på dem till andra för att deras bdber och bloggar är roliga att följa och för att deras bilder är fina :P

2009-10-31 @ 16:06:42
URL: http://joohaannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0